Re: molibdenian amonu

Autor: Gosia <sendzinka_at_tlen.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 17:26:17 MET

Dnia Sat, 27 Nov 2004 17:06:37 +0100
ludź z adresu Dominik <domin54@wp.pl> napisał:

"G> Słuchajcie, mój kolega dostał trochę
"G> molibdenianu amonu, i mam w jego imieniu pytanie, co można z tym zrobić
"
" Cytujac pewnego Pana z POChu: "eksperymenty prosze Paniom, eksperymenty!"

Cóż za wyszukany cytat :]

" Sluzy do wykrywania np. jonow fosforanowych. Kolega moze zrobic tak, ze
" straci kwasem fosforowym albo jakims fosforanem fosforomolibdenian
" amonowy - (NH4)3P(Mo3O10)4, a nastepnie zredukuje go do blekitu
" molibdenowego np. opilkami zelaza. "Fascynujace".
" Udanych doswiadczen :-)

W sumie to nie mi, bo w takie klocki się nie bawię, wole stronę bardziej teoretyczną, przynajmniej narazie...