Re: do czego nadaje się Pepsi?

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 08:07:58 MET

>Notka z ostatniego "Wprostu" (http://www.wprost.pl/ar/?O=70143&C=57)
>
>"Pepsicydy
>Indyjscy rolnicy używają do zwalczania szkodników coca-coli i pepsi-coli.
>traktowane są jako środki owadobójcze."
>
>I co na to miłośnicy powyższych napojów (szczególnie jeden :-)))
to znaczy ja ;) szczerze? jak widac robali nie bede mial, wiec tym
bardziej bede pil te ochydne napoje zapobiegawczo, coby robaczkow wciaz
nie miec ;) razem z mlekiem oczywiscie ;)
swoja droga niezly kanal dla producentow tego typu napojow ;)))
moze obniza ceny???

pozdrawiam

Lukasz Kuzma
MarbetWil Gliwice