Re: ponoc szkodliwe mleko

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 08:10:32 MET

--- Karol Pilorz <PILORZ@hermes.umcs.lublin.pl> wrote:

> Noooo Kochani,
> Nie moge sie powstrzymac.

> program, w którym jakis
> powinni pic mleka, bo,
> to u nich osteoporoze WM>

> procent..
>
> Ta kropka nie swiadczy najlepiej o zdolnosci do
> krytycznje oceny
> czytanego tekstu przez autora. Caly tekst przypomina
> typowe robienie
> wody z mozgu podpierajace sie autorytetem prof.
> Golodupcewa z
> Sowieckiej Akedemii Nauk.
>
> Twierdzenie, ze Japonczycy zyja dluzej od Amerykanow
> [...]

Mialem sie nie wyppowiadac, ale ..... dorzuce 3
grosze.
Mleko krowie dla doroslego czlowieka jest nie tyle
szkodliwe co jest trucizna. Ten kto twierdzi inaczej
jest po prostu w bledzie. Osobna sprawa jest to co
pijemy i jak. I tak: masajowie rzeczywiscie pija duze
ilosci mleka, z tym iz porownujac mleko z ich krow i
naszych made in EU roznia sie one praktycznie
wszystkim, a juz podstawowo wzajemnym stosunkiem
skladnikow odzywczych. Poza tym - pijaja ja zmieszana
z krwia. Dlaczego ..... :))))) Gruzini czy ludzie
wschodu , owszem pijaja mleko ale .....
przefermentowane, czyli normalny jogurt. A ten ma sie
tak do mleka swiezego jak krzeslo elektryczne do
zwyklego taboretu.
Mleko krowie zawiera laktoze, kazeine i kilka innych
bialek ktore nie dosc ze wiaza sie z wapniem czyniag
go praktycznie nieprzyswajalnym to jeszcze jest jednym
z z najlepszych alergenow. Mleko krowie natura
stworzyla dla ...... cielat. Ktore nieco roznia sie
budowa ukladu pokarmowego od czlowieka. Co innego
jogurt: bialka poszatkowane wstepnie na krotsze
lancuchy, praktyczny brak laktozy, alergeny w formie
szczatkowej i ..... ze wzgledu na pH - wapn
przyswajalny praktycznie bez ograniczen. O innych
mikroelementach nie wspomne.
Reasumujac - pij jogurt lub kefir - bedziesz wielki
:))))))

Jurek