Re: B³ont w Wielkiej Internetowej Encyklopedii Multimedialnej (WIEM)....

Autor: Stanis³aw Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 19:50:15 MET

> Doprawdy? To jakas nowomowa. ;)
----------------
Tak, to prawda, to jest nowomowa i nie wstydzê siê, ¿e to ja wymy¶li³em to
s³owo. Towarzyszy³a mi przy tym nastêpuj±ca filozofia: skoro kto¶ ma prawo
pisaæ bzdury w publikacjach, to ja mam prawo oznakowywaæ te bzdury symbolem
'b³ont". W niektórych podrêcznikach i innych publikacjach - jest sporo
moich, o³ówkowych, dopisków typu "b³ont". Zastanawia³em siê, czy jeszcze nie
ulepszyæ tego s³owa zamieniaj±c literê "³" na "l", ale pozostawi³em tê
pierwsz± wersjê.
sp
> Wersja komputerowa slownika jest dostepna w internecie:

http://portalwiedzy.onet.pl/polszczyzna.html?qs=dezoksyrybonukleinowy&tr=pol-obc&ch=1&x=8&y=16
No oczywi¶cie, encyklopedia "WIEM" cytuje b³±d znajduj±cy siê w "S³owniku
..."
sp