Zabojca cholesterolu:)

Autor: Łukasz Kondraciuk <quizor_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 12:53:55 MET

Witam wszystkich chemikow!
Moi rodzice idac z duchem czasu postanowili zdrowo się odzywiac
wiec mama zaczela kupowac margaryne która obniza pozion
cholesterolu. Analizujac skład kilku takich prodyktow zdumilo ja
pewna dwa zwiazki, wiec postanowila zwrocic się do mnie niby ze
jeśli interesuje się chemia to powinienem wiedziec. Chodzilo o
sterole i stanole; z tymi pierwszymi to mialem problemu ale o
stanolach nie wiedzialem i w literaturze która posiadam nic nie
znalazlen, a dbajac o mój wizerunek chemika ;) postanowilem
postawic pytanie na forum.
Co to sa stanole i czym się roznia od steroli (a może to tylko
blad w druku jednego z producentow maregaryn?)
Pozdrowienia
Łukasz

Pomysł na dobry prezent jest wiele wart! ...a gwiazdka tuż, tuż
Ale jeśli klikniesz już teraz - tanio go sprzedamy!
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=www.zakupy.wp.pl%2Fswieta.html&sid=272