Re: CHEMICZNE OTRZYMYWANIE FLUORU (podsumowanie tematu)

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 16:46:23 MET

podaj swój e-mail prywatny, to mogę wrzucić w załączniku całe artykuły.
> Z przyjemnością. A szczególnie szukam metody otrzymywania rodnika
> ponadtlenkowego. Jest ciągle cytowana Reakcja Fentona Fe2+ + H2O2. Ale
> żadnych szczegółów. A chciałbym znaleźć prostysposób wykazania, że
> mieszanina ta jest gwałtowniejszym utleniaczem niż macierzysty H2O2.
> Adres mailowy: wrzuć po prosty: "odpowiedz autorowi" lub
Niestety, gdy się odpowiada nadwcy, to cały list idzie na listę ChemFana. A
tam jest zasada, że nie należy dawać załączników. II sprawa: w reakcji
Fentona nie powstaje rodnik ponadtlenkowy a jedynie rodnik hydroksylowy(ten
ostatni jest poza tym o wiele silniejszym utleniaczem od wymienionego przez
Ciebie. Resztę dopiszę na Twój prywatny adres (bedziesz miał b. wiele
załączników). Na razie muszę odejść od komputera
sp