Re: Re[2]: ponoc szkodliwe mleko

Autor: Stanislaw Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 21:36:10 MET

 U czlowieka -
> wiadomo, jest nowy czlowiek, jest i mleko u matki, a krowa? Ona
> mleko daje cale zycie, bez wzgledu na to czy ma potomstwo czy nie
> (chyba, ze sie myle?) - wystarczy, ze sie naje trawy.
> Dominik.
Mylisz sie i to bardzo. Krowa równiez musi dosc czesto rodzic potomstwo, aby
dawac mleko!!! Jesliby nie rodzila cielat, to po 2 latach stalaby sie
"jalowa" (prawdopodobnie, ale nie jestem pewien czy to jest rok, 2 czy 3).
Jalowa krowa zre trawe, ale mleka nie daje! Dopiero po urodzeniu kolejnego
cielaka zaczyna produkcje mleka.
        Z umiarkowanymi pogladami kolegów zgadzam sie, ale rzeczywiscie
ostatnio równiez zauwazylem nasilona propagande antymlekowa. I jak ktos
sposród kolegów slusznie zauwazyl - prawda lezy po srodku. Oczywiscie
najlepiej by bylo pic mleko prosto od krowy, bez zadnej obróbki, tak aby nie
pic cieczy mlekopodobnej!! A poza tym - mieszanka od wielu krów moze byc
wybuchowa!!
sp