Re: ponoc szkodliwe mleko

Autor: Dominik <domin54_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 15:37:37 MET

KP> Ta kropka nie swiadczy najlepiej o zdolnosci do krytycznje oceny
KP> czytanego tekstu przez autora. Caly tekst przypomina typowe robienie
KP> wody z mozgu podpierajace sie autorytetem prof. Golodupcewa z
KP> Sowieckiej Akedemii Nauk.

    Bez wzgledu na intencje autora tego tekstu i wiarygodnosc
    podawanych przez niego danych z _wlasnych_ doswiadczen moge
    powiedziec, ze ja i nie tylko, bo wiele znajomych mi osob, po
    wypiciu szklanki mleka ma dokladnie to samo -
    wysypka, "zmacenie w zoladku", krotko - nic przyjemnego i mleka po
    prostu nie lubi :-)
    Wiec w wiekszosci zgadzam sie z tym co jest tam napisane, a czy
    ktos zszedl po zjedzeniu ciastka.. w to juz nie wnikam..
    Z innej strony, jesli dziecko nie lubi go pic, bo czuje ze ma
    "cos" po nim, to nie powinno sie go do tego zmuszac pod presja, ze
    nie bedzie takim twardzielem jak Linda! - a kto wie jak bardzo
    takie akcje promujace moga wplynac na psychike rodzicow..

Smacznego,
Dominik.