oksydaza ksantynowa

Autor: <netaa_at_o2.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 11:58:41 MET

Witajcie Chemfani :]
Mam problem i wielka nadziejem, ze mnie znowu wyratujecie :]
Do przygotowania zadano nam metody wykrywania Oksydazy ksantynowej.
Jedyne, co znalazlam, to metode z uzyciem KCN w "Kursie praktycznym z biochemii" W. Mejbum-Katzenellenbogen i I. Mochnackiej
W skryptach z biochemii wydanych przez Slaska Ak.Med. i CM UJotu na ten temat nic nie ma. Rowniez w Harperze i Bankowskim nie wymienia sie konkretnych metod :( Prose o poratowanie...
z gory barrrrdzo dziekuje
Aneta