oznaczenie niklu w obecnosci cynku

Autor: A A <madmaciek666_at_wp.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 22:40:41 MET

Szanowni koledzy

Moje pytanie jest zwiezle i krotkie jednak problem ktory porusza
nastrecza mi pewne trudnosci. Chodzi o oznaczenie niklu w
roztworze zawierajacym obok jonow Ni2+ jony Zn2+ i to w stezeniu
ok. dziesieciokrotnie wiekszym. Wiem ze oznaczenie owo mozna
wykonac przy pomocy absorpcyjnej spektroskopii atomowej, jednak
mi zalezy na prostej metodzie miareczkowej mozliwej do
realizacji w kazdym laboratorium.

Z gory dziekuje za odpowiedzi

Maciej Trebusiewicz

Czarodzieje sceny z Rosji - Moscow City Ballet - już w grudniu
w Polsce: światowa premiera baletu "Romeo i Julia" S. Prokofiewa
i doskonały "Don Kichot" L. Minkusa!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwiadomosci.wp.pl%2Fwiadomosc.html%3Fkat%3D16831%26wid%3D5993821&sid=267