RE: dwa pytania

Autor: Rafał Wróbel <szybki912_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 21:24:19 MET

> Ciekawsze pytanie:
> Czy wg. was i waszych znajomych badz bliskich jestescie dobrymi
> kucharzami? jak sie w kuchni czujecie? Czy to lubicie.
> Chce sprawdzic czy to prawda ze chemicy to dobrzy kucharze ;)
>
> pozdrawiam serdecznie
>
> Lukasz Kuzma
> MarbetWil Gliwice

        Jeśli chodzi o kuchnie to dokładnie robie to samo co w laboratorium
czyli eksperymenty, próby z ilościami "reagentów". Przyznaje że czasem to
powstaje naprawdę mieszanka wybuchowa.
        Moją specjalnością i przedmiotem prób jest od paru lat wszelkiego
rodzaju omlety i zupy jarzynowe. Uwielbiam też robić wymyślne desery co
bardzo podoba się domownikom.
        Pozdrawiam
        Rafał Wróbel
P.S. SMACZENEGO WSZYSTKIM GOTUJĄCYM I PIEKĄCYM CHEMIKOM :-)