Pytanie!

Autor: Artur Sejda <serdelos_at_go2.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 19:55:36 MET DST

Mam do zrobienia zadanie i w żaden sposób nie wiem jak mam się do niego
zabrać czy jest ktoś kto mógł by mi pomóc!
a to treść zadania!
Alkohol metylowy i etylowy tworzą roztwór doskonały w całym zakresie stężeń.
Ciśnienie pary nasyconej nad czystym metanolem w temp. 293 K wynosi 11,83
kPa, a nad czystym etanolem 5,93 kPa. Obliczyć procent masowy metanolu w
parze nad roztworem otrzymanym ze zmieszania równych części masowych obu
alkoholi.