200 stopni

Autor: Sebastian Żywicki <zywicki_at_tz.ar.szczecin.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 07:50:49 MET DST

Witam wszystkich
Kto z Was chciałby mi trochę doradzić, korzystając z własnych doświadczeń?
Sporadycznie korzystam z temperatur w granicach "200 Celsjuszy". Do tej pory
stosowałem glicerynę jako przenośnik ciepła, ale mam dość sprzątania wokół
po zakończonym wygrzewaniu.
Co powiecie na temat olejów mineralnych lub olejów silikonowych? Co jest
lepsze? co jest tańsze? gdzie można to kupić i za ile?
Może pojawiło się na rynku coś oryginalnego? (tu zaznaczam, że piasek nie
wchodzi w grę).
Pozdrawiam