Re: monomer styrenu

Autor: Karolina Onderko <nanorurka_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 10:13:09 MET DST

>I to kto ..., "przyszlosc polskich polimerow, poliskrobii, tworzyw
>biodegradowalnych...", Uff ...,

A, nie ja sie akurat ze skrobia nie bawie, ale polimeryzacja
rodnikowa+udzial w niej nanorurek to tez przyjemny temat

>Wychodzi na to, ze juz jestes "po obronie" (moje gratulacje dla Pani dr
inz.
..), i wyautowalas sie z Instytutu z uwagi na brak etatow ..., ???
Jest jeszcze druga mozliwosc, zagraly hormony i wychodzisz/wyszlas za mqz

Z gratulacjami sie pospieszyles, nie zapeszaj mi tutaj, dopiero czekam na
recenzje. Drugie gratulacje za troche sie przydadza, po obronie mojej i
przyszlego malzonka. No coz, najpierw obowiazek, potem przyjemnosc :-))).
Brak etatow istotnie wystapil, choc ostatno przestalo mnie to gryzc, bo nie
wiem za co bym robila jakiekolwiek badania - bryndza finansowa na uczelni,
brak sprzetu... Chwilowo wciagnela mnie inna branza, widoczna w podpisie.

>Szczecin, Police - chemicy
>sq naprawde bardzo potrzebni, a dobrzy godziwie oplacani.

??? Ja w lokalnych gazetach czytam raczej o redukcjach, kolege, ktory ze mna
konczyl studia wlasnie ostatnio posuneli... Zlikwidowal sie Wiskord (wlokna
wiskozowe i polipropylenowe), zwinela sie duza wytwornia farb (nie
definitywnie, ale produkcje przeniesiono do iinego miasta)....

>I jeszcze jedno, Lukaszowi Kuxmie bardzo jest potrzebne, wrecz na wczoraj
>4 -5 litrow weglanu dietylu.

A moze powiedzialbys po co? Jakos nie kojarze, a jak to jest cos zwiazanego
z polimeryzacja, to dlaczego ja tego nie wiem???

http://karolina.wlodarski.com
www.mybook.pl