(brak tematu)

Autor: Anka Skórska <kilim2_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 23:09:47 MET DST

Hej
Nazywam się Anka Skórska jestem na piątym roku studiów
Biotechnologii w sumie kończę i przygotowuje się do obrony pracy
dyplomowej. Moj temat związany jest z właściwościami
glycomacropeptidu białka kazeiny. Jest wiele doniesień o
działaniu ochronnym jego na podłozu immunologicznym. Wdzięczna
byłabym o przesłanie mi informacji o tym peptydzie otrzymywanie
jego z hydrolizy , działania enzymami na mleku.
Barzo bede pomocna w tej ziedzinie którą się zajmuje
pozdrawiam
Anka

Najlepszy dreszczowiec roku! Wydarzenie festiwalu Sundance!
OCEAN STRACHU - starga Ci nerwy na strzępy! Film oparty na faktach!
Zaleje kina! http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ffilm.wp.pl%2Fp%2Ffilm.html%3Fid%3D24826&sid=250