Re: ??wytwarzanie odzieży inteligentnej??

Autor: Andrzej Okuniewski <chemmix_at_o2.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 21:04:21 MET DST

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Marlena <mzab@go2.pl>
Do: chemfan@man.lodz.pl
Data: Tue, 12 Oct 2004 19:26:06 +0200
Temat: ??wytwarzanie odzieży inteligentnej??

>Cześć!!
>Czy jest ktos w posiadaniu informacji na temat tzw. materiałow
>inteligentnych??Interesuje mnie tez odziez zmiennotemperaturowa.
>Jesli ktos ma jakies informacje na ten temat to bylabym wdzięczna.
>
>--
>Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
>http://www.opera.com/

Wiem, że m.in. moja ciocia zajmuje się wdrażaniem technologii produkcji, a za jakiś czas nad wprowadzeniem na rynek specjalnych materiałów.

To, czym zajmuje się ciocia to odzież, która różnie reaguje na temperaturę otoczenia (gł. dla wojska) oraz pochłania i wiąże pot (dla sportowców). Nie wiem jednak czy o to chodzi.

Pozdrawiam,
Andrzej Okuniewski
http://www.chemmix.artnet.pl
mailto:chemmix@o2.pl