Re: Zepsute mi so

Autor: Kuba <koscielniak_at_hot.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 22:25:11 MET DST

From: "Adam Lukowski" <adamus@cksr.ac.bialystok.pl>
To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Sent: Monday, October 11, 2004 10:17 PM
Subject: Re: Zepsute mi so

> Z tego co pamietam....mozna to zrobic mierzac pH. Zdaje sie w jednej
> z ksiazek Sekowskiego jest opisana procedura. No i moze jest na
> liscie ktos po technologii zywnosci... :).

Ale w jaki sposób? Czy jakiegoś wywaru, w którym rzeczony kawałek
obgotowywujemy, czy raczej "soku" wyciśniętego z mięsa? Bo raczej nie
wyobrażam sobie przykładania elektrody pHmetru do kawałka szynki ;) A jak
się ma pomiar do wszechobecnie teraz stosowanych technik mycia, namaczania,
odświerzania i barwienia?

Pozdrawiam, K.