odczynniki 2

Autor: Tomasz Zemleduch <zemleduch_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 17:12:58 MET DST

Kurcze jakoś strasznie chaotycznie odpowiadałem na wasze pytania, wiec
wkradło mi się pare błędów wynikajacych również często z mojej niepamięci
lub niewiedzy, chciałbym to wszystko uporządkować, a więc do sprzedania
mam:
kwas rubeanowy ( ditiooksamid) - 8zł/10g
dwuacetylu monooksym - 240zł/ 100g
bromek metylu (ampułki , jedna to 40 g bromku) - 25 zł/ ampułkę
fluorek potasu (jednak posiadam sorry za pomyłkę) - 22zł/100g
bromek potasu - 15zł/100g
jodek potasu - 20zł/100g
jodek potasu (fixonal - 0,1 mol) - 18zł/szt
bromek sodu - 20zł/100g
jodek sodu - 30zł/100g
chloroetan (chlorek etylu) - 140zł/100g
nadtlenek baru - 50zł/100g
dichromian amonu - 16zł/100g
siarczan kobaltu - 12zł/100g
tlenek wapnia - 10zł/100g
wapno sodowane - 34zł/100g

kwas sulfanilowy - 20zł/100g
kwas taninowy - 14zł/100g
kwas p-toluenosulfonowy - 17zł/100g
fenoloftaleina - 18zł/25g
indygo - 28zł/50g
oranż metylowy - 13zł/25g
kalces - 18zł/10g
hydrochinon - 14zł/100g
bizmuton II - 40zł/5g
Na-DDTK (dietylenoditikarbaminian sodu) - 50zł/10g
fuksyna - 40zł/50g
alizaryna S - 24zł/10g
Sudan II - 65zł/50g
zieleń metylowa - 40zł/10g
czerwień fenolowa - 35zł/10g
błękit bromotymolowy - 30zł/5g
nitrazine yellow indicator - 12zł/10g
2,4-dinitrofenylohydrazyna - 22zł/10g
p-nitrozcetzniide - 50zł/25g
NNN'N'-tetramethyl-p-phenylene-diamine-dihydrochloride - 40zł/10g
diantipyrylmethane - 60zł/25g
DL-Isocitic acid triNa salt dihydrate - 15zł/1g
alfa-ketoglutaric acid - 25zł/5g
NN-dimethyl-p-phenylene-diamine-sulphate -100zł/100g

Alcian Blue 8 GS ( nie wiem ile to jest warte, mam ok. 5g)
Orcin Monohydrat (--//-- mam 30g)

fixonale firmy Merck
po 1 g
MgCl2 ( x3)
AlCl3 (x2)
CuCl2 (x2)
NiCl2(x2)
CoCl2 (x2)
ZnCl2 (x2)
Pb(NO3)2
CdCl2
FeCl3
CaCl2 (x2)
SnCl4 (x6)
CrCl3 (x8)
w zasadzie nie wiem ile są one warte, są to fixonale zawierające roztwory o
wzorcowych stężeniach do aparatuty, sprzedam po 10 zł od sztuki

ten aluminon i difenylokarbazon to niestety juz nieaktualne

pozdrawiam
tz