Re: Sloik bez nalepki :(

Autor: Krzysztof Jakubiec <jkrzys_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 19:41:51 MET DST

Nie dalej jak 2004-10-05 20:38, Stanisław Popiel napisał:

> ---------------
> Krzyśku, bardzo piękny cytat - już go sobie skopiowałem,
> Staszek

Dziękuję Staszku. Choć raczej Herbertowi należało by podziękować
;-)

PS Też tak robię -- plik aforyzmy1.txt, aforyzmy2.txt, cytaty-Einstein
jak jeszcze były publikowane w ChemWeb Biulletin, etc.
Są też dopisywane Prawa Murphy'ego.

Krzysiek Jakubiec

--
Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy.
Sokrates