Re: terminy chemiczne

Autor: Gosia <sendzinka_at_tlen.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 20:47:42 MET DST

Dzięki Wam, jesteście poprostu genialni. Już w parę godzin po wysłaniu listu dostałam na niego odpowiedź!
Czy Wy naprawdę wszystko wiecie? Gdzie się tego nauczyliście?
Jestem uczennicą liceum, pasjonuję się chemią, ale nie uważam, że posiadam duży zasób wiedzy, w każdym razie, jestem zawsze chętna następnych jej pokładów.

Dzięki Wam, mam nadzieję, że będziecie równie pomocni w następnych sytuacjach. Ja równiez, gdy będę posiadała wiedzę na dany temat, poestaram się być pomocną.

O, albo tak przy okazji, jak inaczej określamy izotopy trwałe i promieniotwórcze?

Pozdrawiam,
Małgosia T.

--