Re: Sloik bez nalepki :(

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 19:30:58 MET DST

----------------

> mialem kiedys takie pytanie na kole na laborkach z organki: masz
> trzy identyczne sloiki i w kazdym sa pozornie identyczne
> zwiazki. sloiki sa oczywiscie nie oznaczone. wiesz na pewno ze w
> dwoch z nich jest to samo a w trzecim jest inny zwiazek. padlo
> pytanie: jak sprawdzic w ktorym ze sloikow jest zwiazek inny niz
> w dwoch pozostalych.
------------------
Przemku, powinieneś uważniej czytać te listy, bo tekst, kóry Ty twierdzisz,
że ja napisałem - w rzeczywitości napisała osoba podpisująca się "Człowiek".
Zajrzyj do archiwum:
http://lists.man.lodz.pl/pipermail/chemfan/
"Człowiek" postawił pytanie jak rozpoznać pentaerytryt w dn 26.09 o godz.
01:47:37, a ja mu odpowiedziałem, jak można dokonać tej idetyfikacji też w
dn. 26.09, ale o godz. 08:19:54. Swoją drogą Twoje rozwiązania też są dość
ciekawe!!
Pozdrawiam,
Stanisław