promieniowanie mitogenetyczne?

Autor: <lodyginse_at_o2.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 22:20:29 MET DST

Chodzi mi o to czy to "promieniowanie" wogóle istnieje...
zrobiłem proste doświadczenie-do szalki KWARCOWEJ nalano roztworu żelatyny i dwuchromianu potasu, na środek kropla roztworu azotanu srebra, zakryto druga szalką "ze szkła sodowego-zwykłą), świeżo zebraną!z pola cebule przecięto i przyłożono do denka kwarcowej szalki... (szalki uszczelniono silikonem i taśma gumową! wyraźnie widać było odchylenie pierścieni,,,
-w drugim doświadczeniu użyłem diód UV , oraz lampy UV (szeroki sakres) i nie zauważyłem odchylenie (takiego jak w 1 przypadku)... więc może to nie promieniowanie uv? "odchyla" pierścienie...?

ktoś z was robił już coś podobnego? jeśli tak to prosze o podzielenie sie swoimi spostrzeżeniami! :)

POZDRAWIAM