Re: jak zmierzyc smrod

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 21:50:11 MET DST

> Wdzieczny temacik, prawda?
------------------
No jasne, że tak; napisałem ostatnio wniosek grantowy na niszczenie odorów
znajdujacych się w wodzie i ściekach. Ciekawe czy MNiI (dawny KBN)
przydzieli mi pieniądze na te badania? W swoich badaniach nad niszczeniem
smrodów mam zamiar zająć się wyłącznie związkami siarkoorganicznymi.
> I tu moje pytanie: jak zmierzyc smrod? Bo chyba bywa, ze cos nie truje,
ale
> smierdzi. W dodatku odczuwanie zapachu to sprawa dosc subiektywna.
> Karolina
 Smrodu nie zmierzysz jako smród, ale można zmierzyć stężenie konkretnej
 substancji śmierdzącej.
Pozdrowienia,
sp