Filtry węglowe do wyciągu laboratoryjnego ....

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 07:24:08 MET DST

Czy ktoś z Państwa wie, gdzie można kupić filtry oczyszczające powietrze
wychodzące spod dygestorium do atmosfery (dygestorium jest wykorzystywane w
laboratorium chemicznym). Przyznaję, że szukałem na Googlach i nic nie
znalazłem, a wydaje mi się, że najszybciej te informacje będę mógł uzyskać
od kogoś z Państwa (może ktoś ostatnio wymieniał takie filtry???). Bardzo
proszę o wskazanie firmy, która handluje tego typu filtrami. (Te filtry
węglowe mają kształt niewielkich beczułek i najczęściej są montowane na
strychu budynku lub w górnych jego kondygnacjach - na wylocie powietrza spod
wyciągu).
Pozdrawiam,
sp