Re: Szk³o Lab.

Autor: Mateusz Mynik <mateuszmytnik_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 14:09:30 MET DST

Dnia 04-09-10 13:46, U¿ytkownik Karolina Onderko napisa³:

> Popieram. Bo kwestia pomylki niekoniecznie wynika z tego, ze beda staly
> kolo siebie dwie zlewki, jedna spozywcza a druga nie. To jest kwestia
> odruchu - czlowiek sie przyzwyczaja, ze to co jest w zlewce, bywa jadalne. I
> potem w zamysleniu moze siegnac po naczynie, w ktorym tym razem jest cos
> innego niz herbata...

W domu nie mam laboratorium wiêc pomy³ki nie bêdzie. A co do przysz³ych
nawyków... No có¿ wszystko jest mo¿liwe, ju¿ teraz na zajêciach w
laboratorium jak widzê kolorowe "smako³yki" w probówkach lub s³ojach, to
mam ochotne je wypiæ lub schrupaæ ;-).

Mateusz M.