Re: Szk³o Lab.

Autor: Mateusz Mynik <mateuszmytnik_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 12:47:36 MET DST

Dnia 04-09-10 07:35, U¿ytkownik Lukasz Kuzma napisa³:

> a ja to popieram ;) jest to rodzaj folkloru, tylko rzeczywiscie, trzeba
> rozgraniczyc, w domu ze zlewek, a w labie lep[iej aby to byly kubki..
>
> Lukasz Kuzma

Dziêki za odpowiedzi:-)
Oczywi¶cie w taki sposób korzysta³ bêdê ze zlewek tylko w domu :-).
Teraz robi± bardzo ³adne zlewki z uszkami, a¿ chce siê zrobiæ w nich
herbatkê, albo co¶ lepszego. Mam ju¿ ciekawy pomys³ na bardzo chemiczny
napój do wype³nienia zlewki ;-). Ale dopiero jak wszystko przetestuje i
sprawdzê to siê pochwalê :-)
Pozdrowienia

Mateusz M.