Szk³o Lab.

Autor: Mateusz Mynik <mateuszmytnik_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 14:47:45 MET DST

Witam!

Mam takie specyficzne pytanie. Mianowicie chcia³bym siê dowiedzieæ czy
stosowanie szk³a laboratoryjnego do celów spo¿ywczych (np.: picie
napojów ze zlewki), mo¿e byæ szkodliwe dla zdrowia? Oczywi¶cie mam na
my¶li nowe szk³o prosto ze sklepu, a nie z szafki laboratoryjnej :-).
Nie wiem czy domieszki ró¿nych metali zawartych w szkle nie biêd±
przypadkiem przechodziæ do po¿ywienia a potem do organizmu ludzkiego.
Mnie wydaje siê, ¿e nie powinno byæ szkodliwe, w koñcu u¿ywanie szk³a
lab. nie przeszkadza w analizie ¶ladowej, wiêc mo¿e i w tym przypadku
te¿ nie... Jednak nie jestem do koñca pewien.
Co o tym s±dzicie?
:-)

Pozdrowienia.

Mateusz M.