Re: ogniwa paliwowe

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 10:08:39 MET DST

> He, he..........ja wiecej na piwo wydaje ;). Gdyby tu chodzilo o 12
noooooo!!!! to brazna piwowarska nie upadnie, mam nadzieje ze chociaz na
polskie piwo :-))))

a wracajac do tematu... zaczelismy pisac o metanolu, a po moim pytaniu
nagle tylko etanol zaczal w dyskusjach (moze przy etanolu ;-)) odnosic
wyrazna przewage..

co w koncu z tym metanolem? bo to on glownie jest stosowany w ogniwach jak
na razie... czy koncepcja biometanolu nie jest z zalozenia trudniejsza?

pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma