..., no i zupa sie wylala

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 16:17:54 MET DST

Odniose sie do mojego wczesniejszego postu dot. Ogniw paliwowych i upraw
wierzby energetycznej, oraz uwag Stanislawa P., odnosnie niemoznosci
namierzenia prof. Cendrowskiego.
Moja wina.
Pomylilem nazwiska, nie prof. Cendrowski a prof. dr hab. Wieslaw
Ciechanowicz (profesor zwyczajny od 1994 roku).
Autor m.in. monografii:
- Problemy rozwoju systemow paliwowo-energetycznych;
- Wegiel i inne xrodla energii w przyszlosci;
- Energia, Srodowisko, Gospodarka;
- Bioenergia a energia jqdrowa.
Wspoltworca konsorcjum "Bioenergia dla rozwoju rolnictwa w Polsce "
Jego nota biograficzna jest przedstawiona na stronie:
http://pc58.ibspan.waw.pl/~ciechano/cvpol.htm

Bardzo przepraszam ChemFanow i Ciebie Stanislawie za mojq pomylke. Coz
pamiec do nazwisk zaczyna mnie zawodzic ...,
Jeszcze raz przepraszam.

Uklony

Roman