Re: bananowa elektrownia

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 10:05:37 MET DST

> Romeczku,
> niepotrzebnie tak łatwo dajesz się rozdrażniać. Nie miałem zamiaru Ciebie
> rozdrażniać. W latach 70-tych ubiegłego wieku ogniwami paliwowymi zajmował
> się w mojej uczelni profesor Witold Tomassi. (Witold, a nie "jakiś"
> Tomassi). Też, jako student Tomassiego pracowałem przy tych ogniwach i mam
> drobne o nich pojęcie (w naszym wydaniu chodziło o elektrochemiczną,
> beztemperaturową, przemianę wodoru i tlenu w wodę z wytworzeniem prądu).
> Ogniwa paliwowe zapewne będą technologią przyszłości, ale to nie znaczy,
że
> [...]

Pan Prof. Witold Tomassi, moj Boze - stara dobra Szkola ....,
To juz historia, ojciec z pieknq kartq (ZWZ AK), liczqcy sie dorobek (WAT) i
syn Piotr idqcy w slady ojca ...

Uklony Stanislawie ...,

Jezeli chodzi o Cendrowskiego, i ja zajrzalem do Net-u. Pustka ...?? -(((
A jeszcze w 2002 r., byla rowniez jego pelna nota biograficzna. Tamze go
namierzylem, i mialem mozliwosc z nim bezposredniego kontaktu ....,

W bibliotece, czytelnia glowna AGH jest co nieco materialow
pokonferencyjnych, konferencji, seminariow z uczestnictwem zespolow
australijskich zajmujqcych sie praktycznymi aplikacjami, m.in.
wspolorganizowanych przy udziale Prof. Cendrowskiego.

Kiedys tam (rok 2002) p. Prof. Barabasz (mikrobiolog Akademia Rolnicza
Krakow) przygotowywal wniosek o grant KBN do badan nad lizymetriq wierzby
wiciowej, w tych materialach byly tez odniesienia do prac Cendrowskiego ...,
Musialbym za tym polazic, a mowiqc szczerze za bardzo mi sie nie chce ....

Chyba, ze cos mi sie "w szpargalach" trafii ..., a jezeli bedzie ciekawe -
bezspornie sie z ChemFanami podziele ...,

Pozdrowienia

Roman