Re: B&K

Autor: Kuba <koscielniak_at_hot.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 11:49:22 MET DST

From: "Tomasz Krzywiński" <stereospecific@pf.pl>
To: <chemfan@man.lodz.pl>
Sent: Friday, August 27, 2004 11:46 AM
Subject: B&K

> Witam szanownych forumowiczów!
>
> Od pewnego czasu przymierzam się do zakupu przez internet odczynników
chemicznych w firmie B&K. Czy macie Państwo jakieś związane z tą firmą
doświadczenia, którymi możecie się podzielić? Oferują sprzedaż z
dostarczeniem kurierem, ale dopiero po przelewie na ich konto; czy wywiązują
się z umów?

> Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie porady
>
> stereospec

Ja korzystam bardzo często i jestem na prawdę bardzo zadowolony - polecam P.
Andrzeja.

Kuba