Re: chemia organiczna

Autor: Armand Budzianowski <armand_at_amu.edu.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 14:40:49 MET DST

> McMurry" a właściwie o jej polskim wydaniu ?
> I to bardzo dobry wybór, jednak licz się z dużymi kosztami. Polskojęzyczne wydanie jest zawarte
> chyba w pięciu tomach, widziałem je jedynie w księgarni w Krakowie. Jak dobrze pamiętam, to koszt
> tych tomów wynosi 240zł, ale nie jestem pewien.
W ksiegarniach PWN byla promocja (moze jeszcze jest) dla studentow na
podreczniki. Nie wiem czy jeszcze ona jest, ale warto bylo z niej
skorzystac. Przy wiekszych zakupach byla znizka nawt 15% z ktorj ja
osobiscuie skorzystalem. Po prostu trzeba sie rozejrzec i popytac.

pozdarwaim Armand
Korzystajac z internetu mozesz umilic sobie czas sluchajac radia.
     \!/ http:/main.amu.edu.pl/~armand/radio.html
   ( @ @ )
 oOO-(_)-OOo e-mail: armand@amu.edu.pl
EoF