Re: chemia organiczna

Autor: Krzysztof Jakubiec <jkrzys_at_wp.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 13:28:48 MET DST

Nie dalej jak 2004-08-20 12:10, Sebastian Żywicki napisał:

> McMurry jest niezły jako dobre wprowadzenie do chemii. Nie ma tam słowa o
> wielu substancjach, których powszechnie używa się w laboratoriach. Jest
> kilka błędów - ale to nie rzutuje.

Kilka KRYTYCZNYCH błędów w pierwszym tomie (wydania dwutomowego),
drugiego jeszcze nie zacząłem czytać (mam nadzieję, że dzisiaj już
do niego dojdę).

Takich mniej lub bardziej znaczących (np. cis / trans, tam gdzie ma być
Z / E jest całkiem sporo) [przynajmniej w pierwszym wydaniu].

Pozdrawiam,
Krzysiek Jakubiec

--
Jeżeli nie wiesz, co robisz, rób to w sposób elegancki.
(Wniosek Axela; Prawa Murphy'ego)