Re: wybuch :(/ - dreszczowiec Witka

Autor: Roman J. Farański <fryderyk_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 17:29:22 MET DST

> Akceptuje takie rozwiązanie, ale niech ktoś mi powie jaki brud? Ślady soli
> miedziowych? Ślady krzemionki ze smaru silikonowego? Czy ktoś zna jakieś
dane
> na temat katalizowania wybuchu soli diazoniowych?

A ja bym na Twoim miejscu powtorzyl tq reakcje, zrobilbym to sam odpowiednio
sie zabezpieczajqc. I zrobilbym to trzykrotnie przy nawazakach surowca
odpowiednio: 5, 10 i 20 gram.
I nie zdziwilbym sie zbytnio, gdyby w kazdej z tych syntez nie bylo zadnego
wybuchu ...,
Inaczej powstanq pytania bez odpowiedzi ......,

Uklony

Roman

P.S. Jak znajde ten artykul o krzemie co to w obecnosci soli miedzi w
powietrzu spala sie do azotku krzemu, to podziele sie jego obszernymi
fragmentami. Gdzies go mam, ale zwyczajnie nie chce mi sie szukac.
Pozdrowienia

Roman