Re: Oferta Wspolpracy/ co to jest ...????

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 19:45:52 MET DST

> Jezeli uwazacie, ze Wasze prace moga podbic Swiat, zapraszam od
> rozpoczecia tej drogi od Wielkiej Brytani.
> Jestem otwarty na kazdy rodzaj wspolpracy. Mieszkam w Londynie
> od paru lat i zajmuje sie promocja polskich wyrobow na tym
> rynku.
> Bardzo serdecznie pozdrawiam
> Sebastian Czajka

---------

..... Co to jest ...?, i czemu tego typu drenaz na liscie dyskusyjnej, o co
tu chodzi ...??

Kim jestes Sebastianie, czym jest Twoj "office" i czym sie zajmujesz i
jakies wazniejsze z Twoich referencji, co osiqgnqles i do czego zmierzasz
...,

Przy okazji, czlonkowie listy ChemFan z natury rzeczy sq w stanie zadziwic i
ten Swiat i inne Swiaty tez -))))

Tylko co Swiaty takie, inne i owamte chcq w zamian, i czy to ma byc
"cyrk", - a czy moze jeszcze cos innego ....,

Uklony

Roman