TiF6

Autor: Beata Porebska <gbpp_at_wp.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 13:58:59 MET DST

Czesc,
Mam na imie Beata, (dawno temu :) studiowalam chemie.
Od pewnego czasu czytuje te liste dyskusyjna, jestem pod
wrazeniem... Dzis sama zwracam sie do Was z malym prosba, czy
ktos z Was wie lub natknal sie kiedys na literature na temat
(TiF6)-. Konkretnie chodzi mi stabilosc tego kompleksu ( jaki ma
wplyw pH, obce jony itp.) Bede wdzieczna za kazde info.
Pozdrawiam
Beata.

Koll & The Gang i Tomasz Stańko na Gdynia Summer Jazz Days!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fmuzyka.wp.pl%2Fimprezy.html%3Fidn%3D934&sid=211