Wyciąg - wskazówki

Autor: Dominik <domin54_at_wp.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 09:33:22 MET DST

Dzien dobry,

   Mam zamiar zbudowac sobie wyciag i chcialem prosic o jakies wskazowki..
   http://free.polbox.pl/j/jaceksow/WYCIAG/inst_wyc-z.htm
   Wiec mysle, ze bedzie wygladal mniej wiecej tak jak ten,
   ale wiem, ze dygestorium ma dwa wywietrzniki (gorny i dolny)
   ( http://www.lawekoplast.lo.pl/dygestorium1a.jpg )
   Ano wlasnie, czy ktos moglby mi przyblizyc szczegoly techniczne
   tych wywietrznikow? Normy mowia o wydajnosci 600m3/h.
   Wystarczy zwykly wentylator ssacy o odpowiedniej mocy?
   I w koncu czy powinienem zabudowac ten wyciag?
   Niezbyt mam miejsce na zrobienie oslony, jesli jednak mialby on nie
   spelniac swojej funkcji to i taka trzeba bedzie zrobic.

   Jesli w swoich przemysleniach pominalem cos waznego to bardzo
   prosze o rady i za kazda wskazowke serdecznie dziekuje.

Dominik.