Re[2]: Odważniki

Autor: Dumin <domin54_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 10:23:59 MET DST

  Nie powiem, ze mi sie pali, ale.. sa wakacje.
  A "znajomi ze szkoly" chyba sie wykreca tym, ze to jest
  zinwentaryzowane.. A teraz w szkolnictwie finanse stoja tak,
  ze nauczyciele ciesza sie nawet z takich "glupich" skadinad odwaznikow :-)
  A Ty? Masz do tej szkoly daleko? Istnieje mozliwosc, ze bys sie tam
  kiedys wybral i przy okazji..?

Dominik.