Re: Substancja kolegi Marka

Autor: fotoplastyka <fotoplastyka_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 22:34:42 MET DST

Użytkownik Faust napisał:

>Do pana Marka w sprawie substancji o którą pytał:
>Ja nie znam takiej substancji bo na chemii aż tak dobrze to ja się nie znam
>ale zapytam kolegę który wie o wiele więcej, ale tak naprawdę piszę ten list
>żeby zapytać cię Marku do czego ci ta tajemnicz substancja o unikalnych
>właściwościach potrzebna jest? Piszę z ciekawości czystej nie podzytej
>niczym bo to taka ludzka natura pokrętna że ciekawa wszystkiego.
>Jeżeli nie chcesz, nie odpowiadaj no bo jeżeli to jakaś rewolucja w
>fotografi się szykuje to to twój pomysł i go strzeż!
> [...]
Wielce szanowny Fauscie W.K. :)
Odpowiadając przyznam, że chodzi mi parę pomysłów po głowie , ale czyż
można zapeszać - no nie można. Dlatego na razie muszę na tym poprzestać
ale zobowiązuję się jeśli tylko z tych pomysłow coś wypali poinformować
W.Sz.W.K w pierwszej kolejności. Twoja szybka odpowiedź , jej charakter
i ton jakiś wesoły - są krzepiące.
Do nast maila.
Marek