Substancja kolegi Marka

Autor: Faust <faust_at_lm.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 21:07:07 MET DST

Do pana Marka w sprawie substancji o którą pytał:
Ja nie znam takiej substancji bo na chemii aż tak dobrze to ja się nie znam
ale zapytam kolegę który wie o wiele więcej, ale tak naprawdę piszę ten list
żeby zapytać cię Marku do czego ci ta tajemnicz substancja o unikalnych
właściwościach potrzebna jest? Piszę z ciekawości czystej nie podzytej
niczym bo to taka ludzka natura pokrętna że ciekawa wszystkiego.
Jeżeli nie chcesz, nie odpowiadaj no bo jeżeli to jakaś rewolucja w
fotografi się szykuje to to twój pomysł i go strzeż!
Z góry dziękuje za zaspokojenie właściwości natury życia ludzkiego, mej
ciekawości nieposkromionej do piekła nie doprowadzającej nigdy a nauki
motorem bendącej.

W.Komeda