Re: Re[4]: Szklo (2)

Autor: Roman J. Faranski <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 22:11:22 MET DST

-----

> Do tego zmierzam! :-)
> Moze male randez-vous? Przekazalbys co nieco mlodszemu
> pokoleniu.. Z dreszczowcow(TM) wynika, ze masz troche tych swoich
> laboratoriow porozsiewanych.. Pewnie nie prowadzisz tego typu
> ekhm.. "dzialalnosci" ale jesli kiedys znalazlbys wolna chwile..
> Daj prosze znac. Dzieki.

Dumin, jestem "zbokol", taki tam porqbany dr Judym, stary belfer..., kpie
smieje sie (Twardowski), lecz jak zwal, tak zwal probuje poki co jeszcze nie
zidiociec, a to jest juz bardzo trudne.

Mam duzo estymy do AK, za stworzenie tej listy. Robie na dzis rozne
"klocki", i z nich zyje. To jedna sprawa, a druga - to to, "i nic nie wiem,
i nic nie rozumiem - i wciqz wierze biednymi myslami, ze ci ludzie na
drugiej polkuli ---, -)))))))))

z wyrazami sympatii

Roman