Re: Re[2]: Szklo (2)

Autor: Roman J. Faranski <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 21:33:57 MET DST

szkla

> Hmm..Hmm.. Ciekawe. A masz jakies namiary na literature?
> oze masz swoja wlasna?
> Tez bym sie chcial nauczyc tej "finezji" :-)

Dumin, kocham Cie, ale wal sie ..,
mnie kiedys tam tego uczono, stare szkoly chemikow ..,

wtedy nie bylo "literatury", byl fach w reku ...,

I na dzis, glupie czasy, wszystko za pieniqdze, co to sie na tym Bozym
Swiecie porobilo,

Jakos tak - akurat zdawalem (czerwiec 2004, DQS i PCBC W-wa, Klobucka)
pierwszq faze egzaminu Unijnego na Managera Jakosci *Europejska Organizacja
Jakosci EOQ", oplata egzaminacyjnqa 3 tys zl, druga faza kosztuje juz 4 tys.
zl (Auditor ISO - miedzynarodowy, unijny),
Uzyskalem najwyzsze lokaty punktowe (mlodziez co ze mnq zdawala byla z
"wyzszej polki" - srednia placa c.a 12-15 tys m-cznie), tyle ze kiedys tam
za komuny to mi placono za "sredniq" - a dzis ja musze placic. To jest
"obled" i w ciapki ...,

Placono mi za najwyzsze stopnie - a dzis ja musze placic, kosmiczna bzdura

a tam, Dumin - wybacz te dywagacje, przytrafilo sie juz - bywa tak czasami
...,

Uklony

Roman