RE: Białka serwatkowe - Mala prywata

Autor: K. Grabinski <k.grabinski_at_lacma.com.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 09:31:11 MET DST

Dzieki za odpowiedzi, co dwie glowy to nie jedna...
:)
Coz teraz czeka mnie prosta praca poprawianie, poprawianie, poprawianie
itd...
Coz mam jeszcze kilka aktualizacji do zrobienia, poznie beda sie pojawialy
sukcesywnie tlumaczenia (przynajmniej abstraktów) ciekawszych artykułow...
Dzieki za posty.
Krzysiek