Re: Białka serwatkowe - Mala prywata

Autor: BeMBeN <bem-ben_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 20:15:11 MET DST

On Mon, 14 Jun 2004 19:34:29 +0200, K. Grabinski
<k.grabinski@lacma.com.pl> wrote:

> Wiam wszystkich
> Dzisiaj zostala otworzona nowa strona fimy LACMA,
> zapraszam wszystkih
> zainteresowanych serwatką i białkami serwatkowymi do
> wizyty, i bardzo bym
> prosił o oceny
> http://www.lacma.com.pl
nie validuje sie
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.lacma.com.pl%2F
ta pani po lewej(albo drugiej lewej) rozmazana
nie ma alternatywy dla flashowego menu
menu dolne (kazde) latwo przeoczyc (proponuje rozwijane)
ciastko, jogury, nie najapetyczniejsze,zamiast tej smentnej
kiełbaski jakis kosz wedlin, zamias loda jakis pucharek z
lodami

zloz reklamacje u webmastera ;-)

tekst napisany przystepnie, dla ludzi z nikła wiedza
chemiczna powienien
byc zrozumialy, a ludzie ktorzy juz cos wiedza na ten
temat tez znajda informacje
dla siebie. poprawnosci nie oceniam, gdzyz nie jestem w
temacie

--
                                                        zdrowie
                                               Adam