chili, wyjscia awaryjne ...,/dreszczowce

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 20:28:55 MET DST

Czasami bywa tak, ze najdrozsza nam osoba ciqgnie nas na "impreze", nudnq,
bzdetowatq - a mamy tyle w domu (z pracy) do roboty, ale na tzw. "imprezie"
trzeba byc - marzenie, kiedy bedzie tego koniec ...,
Jaka recepta - tzw. "Chili", kosztuje to w sklepie spozywczym c.a. 1,20
zl - 1,30 torebka, taki tam brqzowaty proszek - bardzo ostra przyprawa
...,
Jak juz jestem na tzw. niepotrzebnej mi "imprezie", (jakos tak mi to
wyszlo) pierwsze co to ide do toalety, rozwijam na jakies ok. 2 mb papier
toaletowy i posypuje go "Chili" i zwijam.
I czekam na efekt ...,
Nie da sie, po kawie, czy cos tam jeszcze dziewczyny (Damy) idq do WC, a ze
ich taka natura, ze po wszystkim "wycierajq sie papierem", wiec moje "Chili"
pali (musi - nie da sie inaczej) jak jasna cholera, i kazda bierze chlopa i
do domu (po mojemu ma juz chucie)i po ok. 30 min., "nie ma towarzystwa -
imprezy", chyba, ze wczesniej moja baba pojdzie do toalety - to mnie od razu
zabierze (moja korzysc) , i nie musze czekac "konca" ..., - bo i po co ???,
czysty ZYSK, i korzysc z baby ...,

Zasada pierwsza, jezeli juz zrobisz taki numer - nigdy sie babie do tego nie
przyznaj, w zyciu Ci tego nie wybaczy ...,

Wqtek numer 2,

kolega na Ursynowie (Warsiawa), mial wyjqtkowo pietro nizej uciqzliwego
sqsiada. Student (rodzice wyjechali na kontrakt, gdzies tam do Francji) a
klient dzien za dniem, noc za nocq urzqdzal "balangi". Kolega (mqz zonie,
ojciec dzieciom - troje, male 3-5-7), schodzil ze skargq i jedynym jego
zyskiem bylo to "ze po ryju nie dostal". Zycie - i jego proza ...,

Kochany, (mowie mu) jaki Ty durnowaty jestes. A zainwestuj w kg NaCl (sol
kuchenna). Poluxnij w sedesie spust, aby leciutko lecialo, wsyp NaCl w sedes
i wloz przewod od gniazdka do "fazy" w kibel. Nie da sie - ktokolwiek na
dole, pietro pod Tobq podejdzie ( a muszq sikac) to "faza - prqd" robi
skurcz "zwieraczy",
Po c.a. 20 minutach - u sqsiada KONIEC BALANGI, ze wgledow "naturalnych"

Skqd inqd - uprzejmie informuje , ze ta akurat recepta - wyjqtkowo bardzo
dobrze zadzialala ...,,
lecz to juz innna sprawa, po warsiawsku ...,

Administrator, wybacz - bedzie na
mnie (jaja, czy cos takiego), taka moja natura, czy to tez chemia w
praktycznych (zyciowych) zastosowaniach,
Jast tak i juz ...., przyj .., Chemia jako taka, w praktyce i w zyciu
osobistym ...,

Pozdrowienia

Roman