Re[2]: Siara matki, inozyna, inozytol, pszczele mleczko ...,

Autor: Krzysztof Kleszcz <klechu13_at_poczta.okay.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 18:13:33 MET DST

KG> Teraz np. mam problem dotyczacy tluszczow trans i cis. Nie pamietam ktory z
KG> tyh tluszczow przestrzennie tworzyl postac w krztalcie ltery "L" a ktory
KG> prosty lancuch.

Przepraszam ze tak znikad wskakuje w dyskusje, o serwatce wiem tyle ze
ja kiedys widzialem:) ale odnosnie lancuchow weglowych cis/trans, to
zawsze wydawalo mi sie, ze forma cis wymusza pewne zagiecie lancucha
(np w litere L) a forma trans w zasadzie nie zmienia ulozenia
"zygzakowatego"
Domyslam sie ze sprawa jest bardziej zlozona, mozna prosic o jakies
nakreslenie sytuacji w wolnej chwili?
Chodzi o jakis konkretny tluszcz?

KG> Pozdrawiam
KG> Krzysztof Grabinski