RE: Siara matki, inozyna, inozytol, pszczele mleczko ...,

Autor: K. Grabinski <k.grabinski_at_lacma.com.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 17:59:52 MET DST

Witam
Romanie, mnie nie razi, ale ze niedawno studia skonczylem wolalem sam nie
proponowac przechodzenia na forme osobowa... ;)
To co pisalem to tylko skrot pisany po 23 wiec przepraszam za bledy...
Prawdopodobnie w poniedzialek powiesimy nowa strone o serwatce na naszym
serwerze wtedy bede mogl odsylac tam w celu rozszerzenia tematu,
Rowniez bede wdzieczny jezeli chemfanatycy zerkna tam i przesla do mnie
swoje krytyczne uwagi na jej temat... wypisuje tam rozne "madrosci" ,
rowniez chemiczne, ale poniewaz w wiekszosci literatura jest anglojezyczna
moglem popelnic jakis kardynalny(e) blad(y).

Na pszczolach, oprocz hodowli, sie nieznam... natomiast na mleku coraz
lepiej :)
Wiem ze obecnie bardzo modnym probiotykiem jest inulina wystepujaca np. w
cebuli. Teraz znalazla sobie miejsce w jogurtach, ale nie wiem/nie pamietam
jakie daje efekty prozdrowotne.

Przypomne tylko ze moge sluzyc pomoca w tematach dotyczacych skrobi i
serwatki oraz conieco w technologii chemicznej... i oczywisce w ogolnej
technologii zywnosci :)
Teraz np. mam problem dotyczacy tluszczow trans i cis. Nie pamietam ktory z
tyh tluszczow przestrzennie tworzyl postac w krztalcie ltery "L" a ktory
prosty lancuch.

Pozdrawiam
Krzysztof Grabinski