Re: Efekt cieplarniany/Mastalerz

Autor: Roman J. Faranski <fryderyk_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 16:27:10 MET DST

> wiem, tez z nim rozmawialem.. musze przyznac ze ma dar przekonywania, a ja
> jak zwykle jak ktpos dyskutuje to jestem przeciw.. ale nie dalo sie
> obronic mojej pozycji.. Chyba On jest blizszy prawdy...

Ja kojarze docenta Mastalerza z poczqtku lat 70-tych na (Wydzial Chemiczny -
organik) Politechnika Wroclawska. Wzrokowo pamietam starszego szczuplego
Pana w brqzowym garniturze. Napisal nawet jakqs ksiqzke/monografie typu
Preparatyka Organiczna, czy cos takiego, z ktorej sie w tamtych latach
uczylem ....,

Czy to ten sam Mastalerz ...., chyba nie, bo jest tu zbyt duzy dystans
czasowy .....,

Uklony

Roman