Re: Tabletarka

Autor: Arkadiusz Skwarek <arkadys1_at_wp.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 23:04:09 MET DST

Dumin wrote:

> Witajcie.
>
> Mam taka masywna rzecz, prase - napedzana sila lapek
> ktora zdaje mi sie byc tabletarka. Jest taki tulejka, i w niš
> wchodzi ten bolec ktory to przygniata. Rzecz w tym, ze ta tulejka
> jest dziurawa na wylot : )
> Czy tu brakuje jakiegos elementu? Jakiejs podstawki?

Zdecydowanie (jeœłi to tabletarka a nie prasa do wycinania otworów ;) ).
Drugi bolec do pary z tym górnym, wkładany od dołu tulejki, między nimi
zgniatana jest substancja. Gdyby dolby bolec nie był wyjmowany, byłby
problem z wydobyciem sprasowanej masy ze œrodka.

Arkady

--
- Witaj - zaskrzeczała - Witaj, thanie Glamis!
- Przestań bredzic, Jagna - powiedziałš druga kobieta - Znowu się,