Tabletarka

Autor: Dumin <domin54_at_wp.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 16:01:58 MET DST

Witajcie.

  Mam taka masywna rzecz, prase - napedzana sila lapek
  ktora zdaje mi sie byc tabletarka. Jest taki tulejka, i w niš
  wchodzi ten bolec ktory to przygniata. Rzecz w tym, ze ta tulejka
  jest dziurawa na wylot : )
  Czy tu brakuje jakiegos elementu? Jakiejs podstawki? No bo gdzie tu
  nasypac proszek, jesli zaraz wyleci druga strona. czy moge sam tam
  cos podstawic, czy moze tak w sumie to dziala, tylko jak zwykle
  przechodzi moje zdolnosci pojmowania techniki? Dzieki!

Dumin